Egy energikus nő kalandjai Meno Pausában

Aligötven

Aligötven

Használt a bogyó!

2016. április 28. - Madelif

Működött a gyógynövény-kapszula. El tudtam aludni egészen könnyen, pedig már elkezdtem rettegni, hogy át kell alakítani az egész életemet. A később fekvő férjem bejövetele a szobába mindig felébreszt majd? Felébresztett, de továbbaludtam. Éjjel 4x ébredtem fel,de nem volt kínosan nehéz visszaaludni!

Napközben teljesen jól voltam, 2 hőhullámmal. Most negyed 10 van és nagyon álmos vagyok. 

A bejegyzés trackback címe:

https://aligotven.blog.hu/api/trackback/id/tr388671332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása