Egy energikus nő kalandjai Meno Pausában

Aligötven

Aligötven

Nem hullok bele az álomba

2016. április 26. - Madelif

Álmos lettem estefelé, gondoltam alszom 20 percet. Máskor ilyenkor pár perc alatt elalszom, most pedig egy olyan állapotban töltöttem a 20 percet, ami az alvás és az ébrenlét közt leledzik. Nem a kreatív alfa-állapot, hanem valami vibrálóbb, kevéssé természetes. 8-kor felpattantam.

10 órakor átesem egy álmossághullámon, 11-kor pedig újra hiába erőlködöm, nem hullok bele az álom ölébe, ami nekem olyan jól ment eddig. Elhomályosul a tudatom, majd valami kattan egyet az agyamba és úja éberebb vagyok, ez többször egymás után. Majdnem fél óra, 40 perc mire sikerül elaludni. 
Éjjel is több ébredés, néha hőhullámmal kombinálva. 


Nem jó, de reggel nem vagyok kifejezetten fáradt. Vajon mi lesz holnap? 

A bejegyzés trackback címe:

https://aligotven.blog.hu/api/trackback/id/tr358668676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása