Egy energikus nő kalandjai Meno Pausában

Aligötven

Aligötven

Idő előtt, aztán forrón és álmatlanul

2016. április 25. - Madelif

Pár héttel ezelőtt már másodszor fordult elő (az utóbbi 1 évben), hogy nagyon idő előtt jöjjön meg: 12 majd 14 nap volt a két fura időintervallum. Először megijedtem - tavaly augusztusban - most már nem. Elmúlt rendben. 

Aztán azon kaptam magam, hogy valószínűleg túlterheltem kissé magam a munkámban, éjjel felriadok és a feladataimra gondolok. Ilyen még sosem volt, de biztosan túlságosan foglalkoztat, amit csinálok, lazítanom kell. Idegkimerültség? Amiatt lehet, hogy néha a hasamból kiindulva elönt a forróság, majd elmúlik? Lazítanom kell!

Lassan ráeszmélek, hogy ezek hőhullámok, alvászavarral kombinálva. Ja, és 1 héten át naponta veszekedtem a Drágámmal és a Kedvenc Munkatársammal, aki szintén férfi! Kiállhatatlan voltam, de úgy éreztem, nekem van igazam. 

Összeállt a kép!  Kezdődik.

rosen.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://aligotven.blog.hu/api/trackback/id/tr158668606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása